Sunday, January 4, 2015

5 Sebab Pencuci Muka Nutriwhite Best!

Anda ada dilema untuk memilih pencuci muka yg sesuai?
Tak pasti nak pilih yg mana?

Masa remaja dulu, saya banyak kali juga bertukar-tukar pencuci muka.
Pernah cuba macam-macam brand, ada tu yg belum habis tiubnya saya dah tukar yg lain.



Antara sebab saya sering bertukar-tukar pencuci muka ialah:
  • kulit jadi semakin kering
  • kulit rasa panas dan pijar
  • pengelupasan kulit
  • kulit jadi berminyak
  • mahal dan tak berbaloi (cepat habis)
Sehingga kan sampai satu masa saya jadi malas nak cuci muka.
Saya biarkan kulit dibasuhi air paip sahaja.
Kesian kat kulit.
Nampak kusam, kering dan rasa tak best.

Kemudiannya saya bertemu dengan Gentle Deep Foaming Cleanser ni.
Pencuci muka ni boleh saya kelaskan sebagai pencuci muka ala-ala SKII.
Memang best selepas cuci muka menggunakan Gentle Deep Foaming Cleanser.
Apa yg saya dapati ketika kali pertama mencubanya?
  • kulit rasa nyaman
  • lembut
  • lembab
  • rasa nak belai selalu
  • tona kulit semakin sekata


Alhamdulillah. Tiada apa yg boleh saya katakan selain saya sangat berpuas hati dengannya.
Malahan, boleh kata inilah pencuci muka paling JIMAAAAAAT DUIT saya sebab tahan sehingga 7-8 bulan.
Best ke best?
Sangatlah best!
Berbaloi terutamanya untuk suri rumah sepenuh masa seperti saya.
Hanya sedikit yg perlu dipicit, buihnya sudah banyak.

Mari lihat 5 SEBAB Gentle Deep Foaming Cleanser Nutriwhite ni best!

  1. Membersihkan dan menyegarkan kulit
  2. Rumpai laut menanggalkan kotoran, mengelupaskan sel-sel mati dan menegangkan kulit
  3. Alga Hijau melembapkan kulit dan membersih hingga jauh ke dalam liang-liang kulit untuk menghapuskan toksin
  4. Strawberi Begonia mencerahkan dan meratakan tona kulit
  5. Lembut dan menyegarkan
Oh ye, Nutriwhite skincare ni diperbuat daripada bahan yg semulajadi dan selamat untuk kulit.
Sesuai untuk kulit normal.
Sesuai digunakan oleh lelaki dan wanita (boleh share bersama suami isteri)
Sesuai untuk semua peringkat umur remaja sehingga dewasa.

InsyaAllah saya yakin anda pasti menyukainya sebab ianya lembut pada kulit.

Berminat untuk mencuba, jom hubungi saya sekarang!
================================
Penghantaran ke seluruh Malaysia dengan menggunakan Poslaju atau kurier servis.


Hubungi saya:

Nurulhuda Ab.Karim
Shaklee Independent Distributor 907781
SMS/WhatsApp: 0122479113
Email: husnalilshop@yahoo.com
FB: Huda Karim 
Page: Kiosk Vitamin Ummi


*Produk ini tidak bertujuan untuk diagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.   

No comments:

Post a Comment